metoda ostatniego zakupu - most recent purchase method więcej »
metoda przyrostu wartości - accretion method więcej »
metoda punktu kotwicznego - procedure of anchor point więcej »
metoda rachunkowa połączona - hybrid accounting method więcej »
metoda rekurencyjna - recurrence method więcej »
metoda rozdzielania zysku - profit split method więcej »
metoda systemu idealnego - IDEALS concept więcej »
metoda uzupełniania procentowa - percentage of completion method więcej »
metoda wartości księgowej - book value method więcej »
metoda wartości odtworzeniowej - replacement value method więcej »
metoda wartości upłynnienia /likwidacji/ - break-up value method, liquidity value method więcej »
metoda wyceny na podstawie dywidendy - dividend method więcej »
metoda wyceny na podstawie zdyskontowanych strumieni dochodów i zysków - discounted income and profit method więcej »
metoda wyceny wielokrotnej - market multiple method więcej »
metoda założonego celu - objective and task method więcej »
metodologia - methodology więcej »
metody ekstrapolacji - extrapolation techniques więcej »
metody heurystyczne - heuristic methods więcej »
metody kalkulowania cen - pricing methods więcej »
metody kalkulowania cen - pricing methods więcej »
metody obliczania wartości zapasów - inventory valuation methods więcej »
metody organizatorskie - organizational methods więcej »
metody pomiarów - measurements methods więcej »
metody pomiaru - measurement methods więcej »
metody portfelowe - portfolio models więcej »
metody projekcyjne - projective methods więcej »
metody rozwiązywania problemu - methods of solving problems więcej »
metody wyceny - valuation methods więcej »
metody zarządzania - management methods więcej »
metro - subway /am./, underground /br./ więcej »
Luka strategiczna - różnica między pożądaną a aktualną pozycją przedsiębiorstwa. Analiza tej luki stanowi jedną z podstawowych metod badania dostosowania obecnych...