Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Satysfakcja nabywcy

Jest to subiektywne odczucie zadowolenia, odniesionych korzyści i spełnionych oczekiwań z nabycia, konsumpcji i użytkowania produktu bądź usługi, wynikające z zaspokojenia potrzeby lub rozwiązania występującego problemu. Satysfakcja nabywcy jest kluczowym zadaniem strategicznym przedsiębiorstwa. Menedżer marketingu winien ustalić rodzaje oraz hierarchie czynników satysfakcji, których przestrzeganie powinno stać się szczególnie kontrolowanym obowiązkiem wszystkich działów i pracowników przedsiębiorstwa, Do podstawowych czynników satysfakcji nabywców zalicza się:
1. stałość utrzymywania wysokiej jakości produktu,
2. atrakcyjność ceny i dogodność zapłaty,
3. dostępność produktu i usługi we właściwym miejscu i czasie,
4. kompleksową i życzliwą obsługę,
5. uzyskanie porady dla dokonania właściwego wyboru,
6. możliwość wypróbowania produktu,
7. szybkie i pełne wykonanie umowy,
8. natychmiastową pozytywną reakcję na zgłoszoną reklamację,
9. informację i promocję wzbogacające wiedzę o produkcie i jego zastosowaniach.
Podstawowe znaczenie dla zapewniania satysfakcji nabywcom mają badania marketingowe dla ustalenia ich potrzeb i oczekiwań oraz konstrukcja marketing-mix.
[T. Sztucki]

Zobacz również: zadowolenie nabywcy


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch