Szkolenie w marketingu - training
Według trafnego twierdzenia, uczenia i doskonalenia się nie potrzebują ci, którzy nie popełniają błędów lub ci, którzy nie wiedzą, że je popełniają. Wiedza i praktyka marketingu są niezbędne dla każdego pracownika przedsiębiorstwa, a zwłaszcza dla tych, którzy tworzą nowe wartości, oferują je nabywcom i pozyskują ich za pomocą metod profesjonalnej sprzedaży oraz skutecznie oddziałującej promocji. Szkolenie winno mieć charakter konkretny, być starannie przygotowane i oparte na atrakcyjnym programie i pomocach szkoleniowych. Dla jego przygotowania niezbędne jest ustalenie:
Jaki cel ma przynieść szkolenie?
Kto ma być objęty szkoleniem?
Jakie rodzaje wiadomości i praktycznych umiejętności powinny być przedmiotem szkolenia?
Kto powinien szkolić?
Jakie pomoce szkoleniowe powinny być wykorzystane i dostarczone uczestnikom szkolenia?
Jakie powinny być stosowane metody szkolenia?
Jaki rodzaj sprawdzianów i oceny wyników szkolenia powinien być zastosowany?
[T. Sztucki]
|