Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Czynniki sukcesu przedsiębiorstwa - business success factors

1) Mc Kinsey opracował formułę czynników sukcesu wyrażoną przez „7 S”: Strategy – strategia, Structure – struktura, Systems – system, Skills – umiejętności, Staff – pracownicy, Style – styl, Shared Values – wspólne wartości, Tzw. „twarde” czynniki to: strategia, system i struktura. Natomiast „miękkie” czynniki sukcesu obejmują styl, pracowników, umiejętności i wspólne wartości.
2) Praktyczne doświadczenia przedsiębiorstw pozwalają na wskazanie listy czynników umożliwiających osiąganie sukcesu na rynku. Najczęściej wymieniane są następujące czynniki:
 jakość produktów i usług,
 reputacja znaku firmowego,
 dobre zarządzanie przedsiębiorstwem,
 niskie koszty,
 wystarczające zasoby finansowe,
 marketing i marketingowe orientacje przedsiębiorstwa,
 właściwy segment rynku,
 szerokość i zróżnicowanie asortymentu,
 przewaga technologiczna,
 stałe innowacje produktów,
 wysoki udział w rynku,
 atrakcyjna oferta sprzedaży,
 kwalifikacje pracowników i ich zaangażowanie w powodzenie przedsiębiorstwa,
 elastyczność i zdolność przystosowania.
Za czynniki sukcesu małych przedsiębiorstw uważa się: wiedzę, doświadczenie, pomysłowość, ciężką pracę, dążenie do rozwoju, skłonność do poświęceń, kompetencje kierownicze, właściwy segment oraz szczęście.
[T. Sztucki]

Zobacz również: sukces , sukces marketingowy , zasady sukcesu , model atrakcyjności rynkowej


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch