Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Analiza nowego produktu - New product analysis

wprowadzenie na rynek nowego produktu jest poważnym przedsięwzięciem, wymagającym zaangażowania dodatkowych zasobów finansowych i obciążonym znacznym ryzykiem niepewności. Postępowanie zgodnie z regułami marketingu, polega na poprzedzeniu analizą marketingową decyzji o produkcji nowego wyrobu. Analiza dotyczy oceny szans powodzenia na rynku, jakie będzie mieć nowy produkt u swych potencjalnych nabywców oraz prognozy wysokości jego sprzedaży w relacji do wysokości poniesionych kosztów. Analiza nowego produktu obejmuje: 1. ustalenie cech i wartości wyrobu, które może on zapewnić nabywcom, 2. porównanie tych cech i wartości z walorami dotychczas wytwarzanego produktu i wyrobami konkurentów, 3. określenie ceny produktu wynikającej z kalkulacji kosztów oraz porównywalnego poziomu cen rynkowych, 4. ustalenie możliwości wykorzystania dotychczasowych kanałów dystrybucji dla sprzedawania nowego produktu, 5. zaprojektowanie cyklu życia na rynku nowego produktu, 6. zanalizowanie zdolności produkcyjnych i sprzedażowych przedsiębiorstwa do zrealizowania zaprojektowanego cyklu jego obiegu na rynku, 7. przeprowadzenie testu rynkowego, 8. wprowadzenie zmian i uzupełnień elementów analizy wynikających z przeprowadzonego testu rynkowego.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch