Witamy, 28 czerwca 2024 r. Imieniny: Florentyny, Ligii
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Nowy produkt - new product

produkt o wysokim stopniu sprawności, trwałości i estetyki, porównywalny ze światowymi standardami oraz parametrami techniczno-ekonomicznymi wchodzący na istniejący rynek lub tworzący nowe rynki. Pojęcie nowy produkt kojarzy się z pojęciem nowoczesny produkt, a nawet jest z nim utożsamiane.
Nowy (nowoczesny) produkt powinien charakteryzować się takimi cechami, jak:
 wyższa efektywność i szerszy zakres funkcji wyrobu,
 minimalna masa i rozmiary wyrobu, zastosowanie nowych materiałów,
 niska energochłonność i wysoki udział pracy wysoko wykwalifikowanej,
 respektowanie wymogów ekologicznych, eliminowanie zagrożeń dla człowieka i środowiska (ograniczenie szkodliwych emisji, hałasu i wibracji) przy wykorzystaniu wyrobu,
 właściwe zaprojektowanie wyrobu z punktu widzenia wymagań estetyki, ergonomii i mody,
 optymalna funkcjonalność wyrobu przy minimalnym zużyciu surowców, energii i małej pracochłonności,
 optymalna ekonomicznie żywotność wyrobu i wysoka niezawodność funkcjonowania.
Wprowadzając nowy wyrób, każdy producent powinien brać pod uwagę, że konkurenci mają coraz wyższe wymagania co do kupowanych wyrobów, preferują te produkty, które dostarczają im najwyższą jakość, najlepsze cechy użytkowe lub innowacyjne i starać się mu dostarczać te produkty, a raczej zadowolenie z ich nabycia w sposób skuteczniejszy niż konkurenci.
[J. Penc]

Zobacz również: strategia produktu , rynek , strategia rozwoju produktu , produkty zaawansowane technologicznie


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Bilans płatniczy - zestawienie ogółu należności i zobowiązań zagranicznych kraju. Jest on sporządzany w wyrażeniu finansowym w okresach rocznych i obejmuje wszystkie...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch