Witamy, 4 lipca 2024 r. Imieniny: Aureli, Malwiny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Media plan - media-plan

Sporządzaniem planu mediów zajmuje się w agencjach reklamy wyspecjalizowany dział kontaktów z mediami. Dokonuje ich wyboru i planowania sposobów wykorzystania dla realizacji reklamy zleconej przez klienta na podstawie wyników badań atrakcyjności, siły oddziaływania i efektywności wykorzystania każdego rodzaju mediów. Dla wyboru najwłaściwszego rodzaju mediów. ustala się: 1. ich ekonomiczną korzyść, określoną liczbą odbiorców, do których może dotrzeć reklama i wysokością kosztu obliczoną w stosunku do tysiąca adresatów, 2. czas nadawania i oddziaływania reklamy, 3. relatywną wartość medium dla realizacji celu reklamy. Dla zapewnienia swym klientom możliwie najlepszego media planu, agencje zakupują z wyprzedzeniem najlepsze miejsca w prasie, czasy antenowe w radio i telewizji dla ich późniejszego oferowania klientom. Posiadanie takich możliwości jest ważnym elementem atrakcyjności agencji dla klientów i także dla poszczególnych mediów pozbywających się trudności poszukiwania klientów. Istnieją agencje specjalizujące się w wykupywaniu najbardziej poszukiwanych możliwości korzystania z mediów i oferujące te możliwości innym agencjom czy indywidualnym klientom.
[T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Analiza rynku - stanowi podstawę działalności i zamierzeń każdego przedsiębiorstwa. Ma na celu zbadanie i ustalenie możliwości i uwarunkowań z jakimi musi się...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch