Witamy, 7 lipca 2024 r. Imieniny: Estery, Kiry
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Media mix - media-mix

Jest to wybór i powiązanie różnych środków przekazu dla najkorzystniejszego osiągnięcia celów reklamy. Kryteriami wyboru mediów jest: 1. zdolność do zapewnienia komunikacji z adresatem reklamy, 2. możliwość skupienia uwagi przez potencjalnego nabywcę, 3. terytorialne rozmieszczenie adresatów reklamy, 4. przeciwdziałanie konkurencji, 5. efektywność określona przez koszt dotarcia do adresatów. Zależy to od ustalenia:  rodzaju i liczby adresatów, do których ma być skierowany przekaz reklamy,  najbardziej pożądanego sposobu zaprezentowania produktu (opis, scenka rodzajowa, prezentacja zastosowania, ruch, kolor itp.),  pomysłu reklamy i możliwości jego realizacji,  skuteczności środka przekazu pod względem zrozumienia, zapamiętania i zdolności przypominania sobie reklamy przez jej odbiorcę,  efektywności mierzonej kosztem dotarcia do największej liczby adresatów. Wymaga to ustalenia zasięgu środka przekazu oraz pożądanego zasięgu zamieszczanej reklamy jej częstotliwości wyrażonej przez średnią liczbę pojawiania się przekazu w czasie trwania kampanii reklamy także punktowego pomiaru efektywności reklamy, wyrażonego przez wskaźnik GPR (Gross Rating Point), stanowiący iloczyn zasięgu, częstotliwości i kosztu osiągnięcia.
[T. Sztucki]

Zobacz również: zob. metody badania mediów


« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Popyt - ilość dobra jaką nabywcy są zdolni kupić przy różnym poziomie ceny. Popyt może być elastyczny i nieelastyczny. Popyt elastyczny (w odniesieniu do...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. Akceleracja
5. abandon /zrzeczenie się/

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch