|
|
|
|
Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
|
Degustacja - testing
Jest sposobem popularyzowania produktów, a zwłaszcza nowych produktów nieznanych jeszcze nabywcom dla przełamywania ich nieufności i pozyskiwania akceptacji. Występuje w rozmaitych formach przy obsłudze nabywców w sklepach, domach towarowych i innych obiektach handlowych, a także w formie specjalnie organizowanych imprez handlowych połączonych z degustacją promowanych produktów. Uczestnicy degustacji mogą wypróbować na miejscu produkt, otrzymać bezpłatne próbki reklamowe dla dokonania oceny nowości w swym gospodarstwie domowym, rozdawane są materiały reklamowe, wręczane bony premiowe i inne sposoby zachęcania nabywców dla dokonywania zakupów.
[T. Sztucki]
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym |
|
|
|