Witamy, 29 listopada 2023 r. Imieniny: Błażeja, Margerity
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Inżynieria zarządzania Cz. II - strategie wytwarzania
Autor: Ireneusz Durlik
Wydawnictwo: Placet
Rok wydania: 2005
ISBN: 83-85428-92-5
Format: 150x238 mm
Objętość: 400
Oprawa: broszura, folia
Seria: Podstawy Zarządzania
Cena netto: 65,70zł 62,00zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 68,99zł 65,10zł
Do koszyka

Polskie przedsiębiorstwa przemysłowe chcąc sprostać współczesnym wymaganiom, muszą przestać wydeptywać stare ścieżki. Już dzisiaj muszą zaprojektować nowe procesy i systemy produkcyjne, aby osiągnąć radykalną poprawę ich funkcjonowania. Ta książka pomoże podjąć te ambitne wyzwania. Mamy nadzieję, że skorzystają z niej menedżerowie średnich i dużych przedsiębiorstw przemysłowych i usługowych, projektanci systemów produkcyjnych, a także studenci kierunków technicznych, ekonomicznych i menedżerskich, którzy chcą specjalizować się w zarządzaniu przedsiębiorstwami produkcyjnymi i produkcją w warunkach high technology.


Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Technologie informatyczne w logistyce
Technologie informatyczne w logistyce
Metodyki zarządzania projektami informatycznymi
Metodyki zarządzania projektami informatycznymi
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce
Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce
...jest pusty

Bestsellery
1.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
2.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
3.Controlling - planowanie, kontrola, kierowanie - Hilmar J. Vollmuth
4.Inżynieria zarządzania Cz. II - strategie wytwarzania - Ireneusz Durlik
5.Biznes muzyczny - Patryk Gałuszka
Nowości
1.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek
2.Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku - Sławomir Smyczek i zespół
3.Open innovation w MSP i podmiotach ich otoczenia - Robert Stanisławski, Grzegorz Szymański, Joanna Trębska

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch