Witamy, 28 marca 2024 r. Imieniny: Anieli, Kasrota
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
Autor: Amrit Tiwana
Wydawnictwo: Placet
Rok wydania: 2003
ISBN: 83-85428-83-6
Format: 150x210 mm
Objętość: 384
Oprawa: twarda
Seria: Marketing Nowego Wieku
Cena netto: 35,00zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 36,75zł
Do koszyka

Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT! W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!

w         Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.

w         Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów

w         Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships)

w         Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora”

w         Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM

w         Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami

w         Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.

w         Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu

Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd.


Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
...jest pusty

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński
3.Ciemne strony kierowania - Waldemar Stelmach
4.Kuracja wiedzą - Krzysztof Prendecki
5.Biznes muzyczny - Patryk Gałuszka
Nowości
1.Kuracja wiedzą - Krzysztof Prendecki
2.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
3.Ciemne strony kierowania - Waldemar Stelmach
4.Dominiko, powrotu nie ma - Krystyna Karnkowska
5.Obrazy kierowania. Teorie i opinie o ZZL - Waldemar Stelmach

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch