Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT! W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!
w Jak funkcjonują KM i CRM – i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.
w Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów
w Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-trwałe „uczące się” relacje (learning relationships)
w Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie „Dylematu Nowatora”
w Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM
w Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami
w Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.
w Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu
Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć – a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd. |