Witamy, 17 grudnia 2017 r. Imieniny: Jolanty, Łukasza
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje dział Księgarnia. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Tytuł: Consumer Behavior on International Market
Autor: Sławomir Smyczek
Wydawnictwo: Placet
Rok wydania: 2012
ISBN: 978-83-7488-171-5
Format: 167x238
Objętość: 240
Oprawa: broszura
Seria:
Cena netto: 50,00zł
Stawka VAT: 5 %
Cena z VAT: 52,50zł
Do koszyka

Overall, author’s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business, Psychological Economy, as well Marketing and Management courses were added tasks for individual and group solved in activity table. The book does not cover all the important problems and issues of consumption and consumer behavior on the international market. It allows, however, prepare them as full identification, presenting the importance and role that consumers on contemporary global market play.


Klienci ocenili ten produkt na: *****
Twoja opinia
Powiadomienie znajomego | Drukowanie informacji o produkcie | Koszyk
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
INNOWACYJNOŚĆ. Uwarunkowania, strategie, wyzwania
INNOWACYJNOŚĆ. Uwarunkowania, strategie, wyzwania
Prognozowanie - teoria, przykłady, zadania
Prognozowanie - teoria, przykłady, zadania
Rynki kapitałowe. Tom I
Rynki kapitałowe. Tom I
...jest pusty

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
3.Systemy informacyjne biznesu - Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka
4.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch
5.Jak przygotować dobry wniosek - Anna Szymańska
Nowości
1.Europejskie fundusze strukturalne i inwestycyjne - Agnieszka Filipek
2.W drodze do dofinansowania - Agnieszka Filipek
3.Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji - Rafał Tyszkiewicz
4.Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku - Sławomir Smyczek i zespół

Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch