Witamy, 23 maj 2018 r. Imieniny: Leoncjusza, Michała
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
CIASTECZKA
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Statystyka, ekonometria, prognozowanie - Ćwiczenia z Excelem2007 - Agnieszka Snarska
2.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Audyting marketingowy - marketing audit

systematyczna, krytyczna i obiektywna ocena podstawowych celów i działań marketingowych, łącznie z oceną metod, procedur, struktur i ludzi zatrudnionych w tej działalności. Audyting ten jest wiec specyficznym rodzajem wewnętrznej bieżącej kontroli (rewizji), która w sensie klasycznym obejmuje bieżące ciągłe sprawozdanie dotyczące celów marketingu i jego strategii, planów przedsięwzięć, procesów planowania i kontroli oraz organizacji marketingu. Celem tego audytingu jest zidentyfikowanie trudności oraz sformułowanie planów poprawy. Niezbędne jest więc sformułowanie listy pytań, zmierzających do uzyskania odpowiedzi na podlegające ocenie zagadnienia działalności marketingowej. Pytania dotyczą: działu marketingu i jego menedżera, nabywców, produktów, dystrybucji, promocji, planowania strategicznego oraz innych zagadnień uznanych za przedmiot stałych badań i analiz w przedsiębiorstwie. [Red.]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Akcje milczące - akcje, których właściciele nie mają uprawnień do wpływu na procesy decyzyjne w firmie, niezależnie od ilości posiadanych akcji. Akcje te nie w pełni...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. abandon /zrzeczenie się/
4. DAGMAR
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch