Witamy, 1 sierpnia 2021 r. Imieniny: Jarosława, Justyny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Aktywne metody prowadzenia strategii - Michel Muszynski
2.Zarządzanie publiczne - Barbara Kożuch

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Promocja „przyciągania i pchania” - pull and push promotion

promocja przyciągania uzyskała swą nazwę od „przyciągania” przez nabywców promowanych produktów od producentów przez hurtowe i detaliczne kanały dystrybucji. Jest to strategia promocji skierowanej bezpośrednio do konsumentów, głównie za pomocą masowych środków informacji w tym celu, aby dowiadując się z nich o nowych produktach żądali ich w sklepach. Zmusza to detalistów do posiadania tych produktów i kupowania ich od hurtowników, którzy uprzednio dokonują zakupów od wytwórców. Promocja pchania jest strategią jej kierowania do hurtowników i detalistów. Ma na celu „pchanie” nowych produktów przez te kanały dystrybucji. Najszybszy efekt, a często i najbardziej ekonomiczny, powstaje przez połączenie tych dwóch rodzajów strategii z wyprzedzającym działaniem „pchania” nad nieco późniejszym „przyciąganiem” produktów. [T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Dylemat więźnia - sytuacja, w której dwie osoby, (lub przedsiębiorstwa), bardziej skorzystałyby współpracując ze sobą niż powstrzymując się od takiej współpracy, lecz...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch