Witamy, 29 marca 2024 r. Imieniny: Marka, Wiktoryny
 
 
Jeżeli masz konto w naszym serwisie podaj swoje dane w polu poniżej:
Jeśli nie masz konta, możesz je
założyć tutaj
Wyszukiwarka domyślnie przeszukuje Leksykony i Słowniki. Jeśli chcesz ograniczyć wyszukiwanie do konkretnej części wybierz wyszukiwarkę zaawansowaną lub przejdź do tej części serwisu:

  
Wyszukiwanie zaawansowane
 
 
Jak kupować w księgarni
Polityka prywatności/Ciasteczka
Jak kupować eBOOKi
System płatności

  EBOOKI
  Marketing
  Organizacja,
  zarządzanie
  Zarządzanie personelem
  Sprzedaż i dystrybucja
  Informatyka w
  zarządzaniu
  Ekonomia
  Rynki kapitałowe
  Finanse
  Rachunkowość
  Bankowość
  Języki obce
  Poradniki
  Inne a ciekawe
  Unia Europejska

Bestsellery
1.Zarządzanie pracą - Zdzisław Jasiński (red.)
2.Motywowanie w przedsiębiorstwie - Zdzisław Jasiński

Leksykon biznesu A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż

Marketing produktu - product marketing

znaczenie wytwarzania produktów, które w najwyższym stopniu zaspokajają – dzięki swej jakości i wysokim cechom użytkowym – istniejące potrzeby oraz budzą nowe, stwarza celowość tworzenia w większych przedsiębiorstwach produkcyjnych stanowiska menedżera produktu odpowiedzialnego za powstawanie koncepcji produktu i jego korzystną dla nabywców i przedsiębiorstwa realizację. Marketing produktu obejmuje:  poznawanie potrzeb, aspiracji i preferencji nabywców,  opracowanie koncepcji produktu, który możliwie w najwyższym stopniu te potrzeby i oczekiwania zaspokaja przy akceptowanym poziomie zysków i ryzyka.  określanie dla tego produktu rynku docelowego, jego chłonności i perspektyw spodziewanej sprzedaży,  przeprowadzanie testu rynkowego produktu, jego opakowania, ceny i promocji,  zaprojektowanie cyklu życia produktu na rynku,  opracowanie sposobów pozycjonowania produktu z punktu widzenia jego wartości, cech odbiorców oraz walorów i wymagań sprzedaży,  wybór sposobów doprowadzania produktów do nabywców,  podjęcie produkcji, wprowadzanie produktu na rynek,  realizowanie programu promocji,  kontrolowanie sprzedaży i dokonywanie zmian cyklu obiegu zgodnie z wymaganiami zaspokajania popytu i osiągania wysokości oczekiwanego zysku. Marketing produktu wymaga aby w przedsiębiorstwie za powodzenie każdego wyodrębnionego produktu lub strategicznej jednostki biznesu odpowiadał samodzielny kierownik lub menedżer produktu. [T. Sztucki]



« Wstecz « poprzedni    następny »
Leksykon biznesu
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Leksykon Unii Europejskiej
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Słownik polsko-angielski
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O Ó P R S Ś T U V W X Y Z Ź Ż
Uruchom asystenta w oknie
Hasło dnia
Dobra publiczne - dobra i usługi, których konsumpcja przez jedną osobę nie zmniejsza ilości dostępnej dla innych osób. Ponadto konsumpcji tych dóbr nie można...
Najpopularniejsze hasła
1. Marketing
2. A vista
3. DAGMAR
4. abandon /zrzeczenie się/
5. Akceleracja

Jeżeli nie znalazłeś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi zadaj pytanie innym
Do góry strony
Strona główna | O firmie | Kontakt | Księgarnia | Leksykony/Słowniki | Moje dane

Wydawnictwo Placet
01-517 Warszawa, ul. Mickiewicza 18a/1
e-mail: redakcja@placet.com.pl

English Deutsch